Du vet når du er mamma når…

…når 4 åringen kommer med en dildo i hånda og lurer på hva det er!

Alle jenter/damer/kvinner som leser dette og tenker «æsj» med en gang? Slutt med det… Det å ha dildo er helt normalt, men det skal eller må holdes hemmelig. Hvorfor skjnner jeg ikke. En er ikke ett dårligere menneske av den grunn. Jeg føler meg som før.
Denne har ikke blitt brukt, bare sånn at det er sagt. Men kan jo fortelle hele historie.

For 2 måneder ca var jeg på dildo party hos min kusine. Dildo party er jo morsomt. Endte med at jeg kjøpte ett korsett (som ikke tåler en dritt) og en dildo. Vi var jo som sagt på ett dildoparty. Korsettet havnet i klesskapet mens dildoen lot jeg bare være i veska. Tenkte jo ikke noe mer på det jeg. Og der har den altså ligget siden, i pakningen.
Tror kanskje den har kommet ut av pakningen på en eller annen måte i helgen som var. Jeg dro jo ut, og husker at jeg letet etter sko, så ting ble kastet rundt i gangen, også vesken!

Så jeg ble ganske sjokkert når Maria plutselig kom med den i dag. Så lenge på den før hun spurte hva det var. Jeg, sjokkert som jeg var, klarte å prestere å si at det var en pyntegjenstand. Hun syns jo den var kjempe fin, siden det var «perler» på den. Hun ville legge den i vinduskarmen siden det var jo til pynt. Den endte ikke der. Sa at det var en gave til tante, så vi pakket den bort igjen. Kunne jo ikke si hva det var, ikke når Maria er i den alderen hvor hun forteller om alt og alle i barnehagen. «Mamma, kan jeg ta med dildoen på ha med dag i barnehagen?» Kan faktisk høe henne si det mens jeg skriver det… Hun la også merke til at det var «on» «off» knapp og en annen greie som en kunne skru på (hastighet) Takker høyere makter for at det ikke fulgte med batteri.
Uansett, hun syns den var kjempe fin og takket være at det var perler inni den, så hentet hun perlene sine og drev med det i en halvtime. Hun lekte fint og jeg fikk sjansen til å lage middag og vaske opp i ro. Vinn, vinn situasjon.

Hvorfor fortelle dette?
Jeg har jo ikke noe å skrive her, og dette her er jo en utrolig morsom historie å komme med. Nå vet alle at jeg dildo, og at jeg ikke var så smart at den ble gjemt bort, men pytt! Tror at flesteparten som sier at de ikke har noe slikt, juger. Kondomeriet er ikke akkurat konkurs, heller ikke de firmaene som driver med dildoparty! Er jo ikke farlig.

Måtte ringe Carina med engang. Tror hun syns det var hysterisk morsomt. Det samme syns jeg.

Men, jeg vet nå at slike ting skal pakkes bort med engang. Hvis jeg i det hele tatt kjøper en til. Har jo en fra før fra ett tidligere party (som heller ikke er brukt) Så jeg har jo i bunn og grunn kastet bort 2 tusen. Men føler at en nesten må kjøpe noe når en er på slike party. Flaut er det ikke. Da hadde jeg ikke skrevet det her hvertfall.

Dette her blir en morsom historie når hun blir eldre!

Håper bare at jeg ikke kommer opp i en lignende situasjon igjen. Er morsomt nå, men var ikke like morsomt når jeg så henne med dildoen i henda. Kan tenke dere selv hvor dumt og totalt feil det ser ut!

Men, da fikk dere en liten historie fra livet om en ung og singel mamma…
20130520-124528.jpg<

2 kommentarer om “Du vet når du er mamma når…

  1. Hehehe her hadde nok ingen sagt æsj. Faren for hysterisk latterkrampe derimot hadde nok vært veldig tilstede 😛
    Unntaket måtte jo være om det skjedde i familieselskap eller noe *grøss*..
    Syns ikke du skal slutte å handle, men heller begynne å bruke 🙂 Er jo en grunn til at de selger så bra hehe..

Legg igjen en kommentar