Trenger hjelp

Nå sitter jeg å småbammer for meg selv. Har egentlig lyst til å kaste den helvetes dataen rett i veggen. Alt den gir mef er en brennende følelse på lårene siden , så dataen blir som en ovn. Kunne sikkert ha satt dataen på bordet, men jeg er lat og jeg gidder ikke å reise meg. Sitter, vel ligger nesten i sofaen og her har jeg tenkt å bli en times tid. Uansett, poenget mitt. Jeg prøver å forandre utseende på denne siden, men det er ikke så enkelt. Alt jeg klarer på en data er å logge meg inn på forskjellige steder, men å legge inn diverse koder? Det er langt forbi mine nerdeevner. Jeg syntes blogg.no var vanskelig… WordPress er jo enda verre! Tror faktisk jeg har klart å sette inn facebook siden min på bloggen. Twitter og instagram er det verre med. Husker jo ikke passord eller noe på twitter. Kunne vel ha sendt noe «glemt passord», men da kommer lat inn i bildet igjen. Vet at innleggene b\kommer på twitter. Aner ikke hvordan jeg klarte det.

Derfor! Er det noen der ute som er flinke med koder etc, og som kanskje vil hjelpe meg? Vil ha en ganske cleen side. Ikke mye farger, og stor tekst som toppbildet. Må bare komme på en bra tekst å putte inn der. Mamma og student blir ganske kjedelig. Har ingen aning på hvordan siden ser ut nå. Hulter til bulter tenker jeg…

1735
Slang med ett bilde siden jeg har veldig lyst på sushi. Dumt egentlig, siden alt jeg har er noen jævla tørre brødskiver. Er ikke helt sikker på om bilde kom med heller, siden «koden» kom øverst i innlegget her. Ja, jeg er faktisk helt grønn når det kommer til data. Pleier å skrive fra min beste venn, nemlig iPhone 5 ❤
Måtte selvfølgelig få frem tallet 5!

Men skal få i meg ett par tørre brødskiver.
Så hvis det er noen som vil hjelpe – ta kontakt her, eller på mail: stinejoha87@gmail.com

Tusen, tusen takk på forhånd!

Legg igjen en kommentar